loading...
ღ هم بگیر و هم بهره ببر ღ
سید امیر حسین حسینی بازدید : 10 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

ImTOO Video Converter Ultimate

ImTOO Video Converter Ultimate 7.7.1.20130111 نرم افزاری قدرتمند در عین حال ساده برای تبدیل فایل های ويديويي به دیگر فرمت های می باشد. این نرم افزار یکی دیگر از محصولات نرم افزاری شرکت ImTOO می باشد که از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد. میتوانید فرمتهائی هم چون H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD (*.m2ts, *.mts), MKV, HD WMV, MPEG2/MPEG-4 را به دیگر فرمت ها تبدیل نمائید و بالعکس ، هم چنین به آسانی میتوانید فمرت های HD را به فرمت SD تبدیل نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار تبدیل انوع فمت های به فرمت های سه بعدی می باشد ! شما بهآسانی میتوایند با استفاده زا این نرم افزار فرمت های ویدیئو های دو بعدی خودتان را به فیلم های سه بعدی تبدیل نمائید یا حتی فیلم های سه بعدی خود را ویرایش نمایئد. شما میتواین دبه آسانی صوت و فایل های تصویری را از فیلم ها استخراج نمائید . یتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت هم بگیز و هم بهره ببر دریافت نمائید.

سید امیر حسین حسینی بازدید : 12 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Video Splitter

Boilsoft Video Splitter 7.02.1 نرم افزاری حرفه ای جهت برش دادن فایل ویدیو می باشد. نرم افزاریک ه در این پست از هم بگیر و هم بهره ببر برای شما اماده کرده ایم نرم افزاری یاده جهت برش دادن و تقسیم آسان فیلم ها می باشد. گاه شما میخواهید فیلم های خود را بصورت کلیپ در اورده و یا قسمتی از فیلم ها را نگه دارید. در این صورت سراغ نرم افزاری های ویرایش فیلم ها میروید. اغلب نرم افزاری های حرفه ای بود و کار با انها زمان بر می باشد ، شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید قسمت های مورد نظر فایل ویدیوئی خود را برش داده و نیز انها را تبدیل نمائید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از فمرت های مختلف و رایج ویدیو ، امکان برش و چسباندن فایل های ویدیویی ، قابلیت پیشن نمایش قبل از عملیات ، تبدیل با کیفیت فایل ها و ... اشاره کرد.

سید امیر حسین حسینی بازدید : 14 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

Ashampoo Video Styler

DriverEasy Professional 4.4.1.28763 نام یکی دیگر از محصولات نرم افزاری شرکت Ashampoo می باشد که جهت ویاریش و اضافه کردن افکت ها و فیلتر ها به فیلم ها انتشار یافته است. شما با استفاده از این نرم افزار کوچ قادر می باشید تا به فیلم های خود فیلتر های مختلف ، موسیقی متن ، افکت های خاص و ... اضافه نمائید. این نرم افزار با دارا بودن رابط کاربری ساده و گرافیکی لذت کار کردن با آن را افزایش می دهد. شما تنها با چند کلیک و بدون نیاز دانش فنی خاص میتوانید به ویرایش فیلم های خود بپردازید. شما میتوانید به فیلم های خود Styler خاص اضافه کنید و با استفاده از انها دوستان خود را شگفت زده نمائید. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان تغییر سایز ، امکان تنظیم کنتراست ، شفافیت ، روشنایی را نیز به شما میدهد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید. 

سید امیر حسین حسینی بازدید : 8 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

1CLICK DVD Converter

1CLICK DVD Converter 3.0.1.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل دی وی دی ها به دیگر فرمت های ویدیئو می باشد. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل فیلم های دی وی دی خود به سایر فرمت ها اماده نموده ایم. با استفاده از این نرم افزار شما میتواید به اسانی دیسک های دی وی دی خود را به دیگر فرمت ها از جمله فرمت گوشی های آیفون و نیز آی پد تبدیل نمائید. این نرم افزار با سرعت و کیفیت بالای تبدیل بهترین کارائی را برای شما به ارمغان می اورد و دی وی دی های شما را در کمترین زمان تبدیل می نماید. دارا بودن تکنولوژی اصلاح خطا CPRx به هنگام تبدیل و بالاترین سطح تبدیل موفقیت تبدیل یکی از ویزگی های بارز این نرم افزار حرفه ای می باشد. بر خلاف سایر نرم افزاری دیگر که دارای تنظیمات پیچیده و پیشرفته می باشند 1CLICK DVD Converter بدون نیاز به تنظیمات خاصی دی وی دی های شما را شناسائی کرده و به لیست می افزاید و بطور اتوماتیک تمامی تنظیمات انجام می شود شما فقط کافیست دکمه Start را زده تا تبدیل شروع شود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان تنظیم کیفیت و وضوح فیلم ها ، سوئیچینگ بین دستگاه های تلفن همراه، پشتیبانی از نسل جدید دیسک های دی وی دی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از هم بگیر و هم بهره ببر دریافت نمائید.

سید امیر حسین حسینی بازدید : 21 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

CyberLink PowerDVD Ultra

CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57 نام نرم افزاری حرفه ای و نام اشنا برای ارجی فیلم های دی وی دی می باشد. PowerDVD را یکی از بهترین نرم افزار های اجرای فایل های صوتی و تصویری میتوان نام برد. این نرم افزار با دارا بودن چندین قابلین نیاز کاربر را برای اجرای فایل های صوتی و تصویری رفع می نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار امکان اجرای فیلم های 3D و Blu-ray و HD می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فیلم های خود را در بهترین کیفیت و وضوح و صدای عالی تماشا نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دارا بودن 8 کانال خروجی صدا میتوان نام برد ، که باعث توجه بیش از پیش کاربران شده است. نسخه جدید این نرم افزار با 60 قابلیت جدید وبهبود یافته همراه می باشدکه از جمله آنها میتوان به قابلیت نمایش تصاویر سه بعد ، امکان ضبط 3D TV ، امکان پخش Blu-ray 3D ، دارا بودن یوتیوب پیشرفته ، دارا بودن پد لمسی کنترل ژست ، امکان نمایش تصاویر در فرمت های گوناگون JPG / BMP / TIFF / RAW / PNG ، دارا لودن کتابخانه هوشمند رسانه ها و... تنها برخی از ویزگی های این نرم افزار حرفه ای می باشند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از هم بگیر و هم بهره ببر دریافت نمائید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 268
  • بازدید کلی : 1,049